zamówienie na:

„Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nimi podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Brzezinach oraz Zespołu Szkół w Osiu w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 na trasie Osie - Brzeziny - Nowy Jaszcz - Jaszcz - Brzeziny - Wałkowiska - Grabowa Buchta - Żur – Osie”.

zamawiający: Gmina Osie
tryb zamówienia: Przetarg ofertowy nieograniczony
nr sprawy: ROŚBiGK. 271.6.2015.ZP
wartość: Poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP
termin składania ofert: 4 sierpnia 2015  10:00
wynik postępowania: Wybrano ofertę nr 5 Wykonawcy:Transport Osobowo-Ciężarowy DARBUS, Dariusz Bocian Brzeziny 37, 86-150 Osie za cenę 3,19 zł/1km brutto. 




                                        Osie, 22.07.2015 r.
ROŚBiGK. 271.6.2015.ZP
                                                              

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

„Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nimi podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Brzezinach oraz Zespołu Szkół w Osiu w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 na trasie Osie - Brzeziny - Nowy Jaszcz - Jaszcz - Brzeziny - Wałkowiska - Grabowa Buchta - Żur – Osie”.

Numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych: 185338 - 2015;
data zamieszczenia: 22.07.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osie , ul. Dworcowa 6, 86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3329540, faks 52 3329540.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.osie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nimi podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Brzezinach oraz Zespołu Szkół w Osiu w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 na trasie Osie - Brzeziny - Nowy Jaszcz - Jaszcz - Brzeziny - Wałkowiska - Grabowa Buchta - Żur - Osie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie dzieci szkolnych wraz z opieką nad nimi przez dodatkowego opiekuna do i z Szkoły Podstawowej w Brzezinach oraz Zespołu Szkół w Osiu na i z zajęć szkolnych zgodne z planem zajęć tych placówek. Usługa ma być wykonywana środkiem transportu osobowego umożliwiającego przewóz minimum 40 osób. Przewidywana średnio dzienna ilość kursów na trasie wynosi: dwa dowozy i dwa odwozy, a przewidywana ilość kilometrów wynosi 125 .W zależności od potrzeb - organizacji zajęć w szkołach w danym dniu ilość kursów i kilometrów może ulegać zmianie. Usługa wykonywana będzie w trakcie trwania zajęć w roku szkolnym w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018. Koordynatorem przewozów jest Urząd Gminy Osie w imieniu którego działają dyrektorzy: Szkoły Podstawowej w Brzezinach oraz dyrektor Zespołu Szkół w Osiu , którzy będą jednocześnie potwierdzać rzeczywistą ilość wykonanej usługi - przejechanych kilometrów oraz nadzorowali prawidłowość wykonywanej usługi zgodnie z umową oraz SIWZ i z zarządzeniem nr 210/10 Wójta Gminy Osie z dnia 9 lipca 2010 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu dowozu uczniów w gminie Osie (zarządzenie nr 210/10 dostępne jest na stronie internetowej www.bip.osie.pl) . Dowożenie do Szkoły Podstawowej w Brzezinach oraz Zespołu Szkół w Osiu na zajęcia szkolne i odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek. Dokładana ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: a) utrzymać w należytym stanie technicznym, porządku i czystości autobus, b) przestrzegać przepisy BHP i p.poż, c) ubezpieczyć autobus i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, d) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, e) oznaczyć autobus na czas przewozów, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych..
II.1.5)
NIE przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2500,00 -zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1 pieniądzu; 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3 gwarancjach bankowych; 4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Sposób przekazania: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Osiu Nr 48 8169 0006 0010 5431 2000 0030. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia dotyczące prowadzenia działalności w zakresie przewozu osób - licencję na przewóz osób
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli wykaże, że spełnia wymagania w zakresie: - dysponowania co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących min. 40 /sprawnym technicznie/ przystosowanym do przewozu osób niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, - dysponuje osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
•    wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 wypełniony i podpisany przez oferenta 2- dowód wniesienia wadium 3 - zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 4 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 5 - oświadczenie że oferent spełnia warunki postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6- oświadczenie o dysponowaniu zasobami innych podmiotów - zał. nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
•    1 - Cena - 95
•    2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
NIE przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: brak
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów, 2) Wysokość stawki za 1 km przewozu wraz z opieką na czas przewozu może ulec zmianie w przypadku udokumentowanych zmian cen paliwa lub innych składników cenotwórczych po negocjacji stron zakończonych aneksem do niniejszej umowy jednak nie wcześniej jak po upływie jednego roku od dnia podpisania umowy, a następnie nie częściej jak po upływie jednego roku od ostatniej zmiany ceny. 3) Zmiany obligatoryjne spowodowane nowelizacją przepisów prawnych, mających zastosowanie przy realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osie ul. Dworcowa 6 86-150 Osie pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osie ul. Dworcowa 6 86-150 Osie pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Wójt Gminy Osie
(-) Michał Grabski


Do pobrania:

Ogłoszenie o zamówieniu Pobierz >>> (89kB) pdf
SIWZ Pobierz >>> (98kB) pdf
Formularz ofertowy Pobierz >>> (29kB) pdf
Projekt umowy Pobierz >>> (43kB) pdf
Załącznik Nr 3 Pobierz >>> (45kB) pdf
Załącznik Nr 4 Pobierz >>> (30kB) pdf
Załącznik Nr 5 Pobierz >>> (31kB) pdf
Załącznik Nr 6 Pobierz >>> (57kB) pdf
Załącznik Nr 7 Pobierz >>> (39kB) pdf
Załącznik Nr 8 Pobierz >>> (29kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Pawlak (22 lipca 2015, 11:15:29)

Ostatnia zmiana: Anna Pawlak (21 sierpnia 2015, 14:38:48)
Zmieniono: Dodano wybór Wykonawcy.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 551