![]() |
zamówienie na: |
„Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne kąpieliska nad Jez. Mukrz w m. Wierzchy ”. |
zamawiający: | Gmina Osie |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP/2/341/2011 |
wartość: | Poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamó |
termin składania ofert: | 7 czerwca 2011 10:00 |
wynik postępowania: | Wybrano ofertę nr 1 - Malarstwo – Tapeciarstwo Usługi Remontowo – Budowlane Stosik Leszek, ul. Dworcowa 9a, 86-150 Osie za kwotę brutto: 429 996,70 zł |
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
ZP/2/341/2011 Osie, 2011-05-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia:
„Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne kąpieliska nad Jez. Mukrz w m. Wierzchy ”.
I. Zamawiający:
GMINA OSIE
ul. Dworcowa 6
86-150 Osie
strona www.osie.pl
e-mail admin@osie.pl
tel (052) 33 29 540
godziny urzędowania: 7.15 - 15.15
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Na wniosek wykonawcy: nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Osie
ul. Dworcowa 6, pok. Nr 13 lub pocztą
adres strony internetowej, na której została zamieszczona SIWZ – www.osie.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
„Zagospodarowanie turystyczno-rekreacyjne kąpieliska nad Jez. Mukrz w m. Wierzchy ”.
CPV 45200000 – 9 roboty budowlane
CPV 39290000 – 1 dostawa, wyposażenia
Zakres rzeczowy: remont
1. remont budynku sanitarnego – rys. 1, szt. 1
2. budowa dwóch wiat o pow. 20 m2 każda – szt. 1
3. modernizacja boiska do piłki plażowej – szt. 1
4. remont przebieralni na plaży – rys. 3, szt. 1
5. remont placu zabaw dla dzieci – rys. 4, komplet 1
6. remont kanalizacji sanitarnej – 65 mb.
7. remont zbiornika na ścieki o poj. 10 m3 – szt. 1
8. remont ogrodzenia – 82 mb
9. remont furtki w ogrodzeniu – szt. 1
10. remont kabli ziemnych oświetleniowych – 360 mb.
11. wymiana słupów oświetleniowych – szt. 11
12. niwelacja terenu – 300 m2
13. uzupełnienie piasku na plaży – 80 m3
14. założenie trawników – 1000 m2
15. nasadzenia roślinne – szt. 150
16. remont pomostu (wieżyczki dla ratowników) – szt. 2
17. utwardzenie terenu (kostka polbruk) – 450 m2
18. utwardzenie terenu (nawierzchnia żwirowa) – 300 m2
Wyposażenie kąpieliska:
1. mini zjeżdżalnia do wody – szt. 1
2. kosiarka samobieżna do 13 kM – szt. 1
3. sprzęt łączności między ratownikami – szt. 8
4. instalacja alarmowa akustyczna – komplet 1
5. nosze ratunkowe – szt. 1
6. lornetka 10 x 42 - szt. 1
7. sprzęt do nurkowania – komplet 1
8. łódź wiosłowa – komplet 1
9. tablica informacyjna – szt. 1
10. namiot na stelażu – szt. 1.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne .
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia: 30 wrzesień 2011 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,1a i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U.Nr 19 poz. 177 z późn. zm.)
• Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz.U z 2004r Nr 19 poz. 177 z późn. zm.)
• Są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia
• Posiadają doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich 5-ciu latach przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zadań o podobnym charakterze i złożoności (np. referencjami) stwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie
• Dysponują osobami na stanowiskach: kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia do kierowania robotami
• Dysponują sprzętem do wykonania zamówienia.
• Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia
• Przyjmują warunki umowy.
W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, informacje
i oświadczenia , o których mowa w dziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia
VIII. Informacja na temat wadium:
wadium – 12 000 zł ( dwanaście tysięcy złotych)
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena 100 pkt, w toku badania i oceny ofert Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia / nie spełnia
Oferta badana = (cena oferty najniższej x 100 punktów) / cena oferty badanej
X. Miejsce i termin składania ofert:
W siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy w Osiu
ul. Dworcowa 6
86 – 150 Osie – pok. Nr 10
do dnia 07.06.2011 r. godz. 10.00
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie Zamawiającego
Urząd Gminy w Osiu
ul. Dworcowa 6
86 – 150 Osie
Otwarcie dnia 07.06.2011 r. , pok. Nr 3 – godz. 10.05
XII. termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 07.07.2011 r.
XIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 114104 - 2011, Data zamieszczenia: 16.05.2011 r.
Zamawiający:
Gmina Osie
-------------------------------------------------------------------------------------
Uwaga! Pliki do pobrania znajdują się w tym miejscu >>>>
Odpowiedzi do przetargu
I. W związku z zapytaniem oferenta, które wpłynęło w dniu 18.05.2011r. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1.
W nawiązaniu do ogłoszonego przetargu składamy zapytanie do specyfikacji SIWZ czy zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnika dla słupów oświetleniowych aluminiowych, stalowych na słupy oświetleniowe wykonane z innego materiału np. słupy oświetleniowe wykonane z kompozytów polimerowych wzmacnianych włóknem węglowym. Ewentualne zastosowanie słupów kompozytowych nie podwyższy kosztów inwestycji, a przyniesie dodatkowe korzyści wynikające z unikalnych cech i właściwości materiału kompozytowego.
Odpowiedź:
W dokumentacji technicznej (Opis techniczny - str. 12) Zamawiający przyjął do wykonania słupy oświetleniowe z tłoczonej blachy aluminiowej i posadowione na fundamencie blokowym, wskazując przykładowy typ słupa o wymiarze h=4,5 m, oprawę i sposób posadowienia.
Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Istotne jest przy tym to, że produkt równoważny do produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Wg wiedzy Zamawiającego na rynku krajowym i zagranicznym funkcjonuje wielu producentów słupów aluminiowych, których produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Wobec powyższego określone przez Zamawiającego warunki udzielenia zamówienia nie naruszają zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza zastosowania słupów oświetleniowych innych niż ze stopu aluminium i posadowionych na fundamencie blokowym.
Dodano 02.06.2011 r.
---------------------------------------------------------------------
II. W związku z zapytaniem oferenta, które wpłynęło w dniu 02.06.2011r. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśnia, co następuje:
Pytanie 1.
Prosimy o wyjaśnienie lub uzupełnienie następujących rozbieżności w przedmiarach robót:
Poz. 47 – W przedmiarze jest 4 m2, a z części graficznej wynika szt. 5. Jaka winna być prawidłowa ilość?
Odpowiedź: Do obliczeń przyjąć 5 kpl. drzwi zewnętrznych o wymiarach 4 x (101x205) + 1 x (121 x 210)
Poz. 50 – Jaka winna być jednostka miary m2, czy mb ?
Odpowiedź: Do obmiarów przyjąć jednostkę „mb”
Poz. 51 - Jaka winna być jednostka miary m2, czy mb ?
Odpowiedź: Do obmiarów przyjąć jednostkę „mb”
Poz. 52 – W przedmiarze jest 6 szt. a z części graficznej wynika szt.7. Jaka winna być prawidłowa ilość?
Odpowiedź: Należy przyjąć wartość 7 szt. w tym: jedna sztuka w pomieszczeniu dla osób niepełnosprawnych.
Poz. 53 – Czy natryskowa bateria ścienna winna zawierać uchwyt ścienny ?
Odpowiedź: Należy przyjąć kompletną baterię natryskową z uchwytem ściennym.
Poz. 54 – W przedmiarze jest 6 szt. a z części graficznej wynika szt7. Jaka winna być prawidłowa ilość?
Odpowiedź: Należy przyjąć wartość 7 szt. w tym: jedna sztuka w pomieszczeniu dla osób niepełnosprawnych.
Poz. 88 – Obmiar w przedmiarze wynosi 38,60m2, a z pozycji wyżej wynika że powinno być 79,80 m2. Jaką wartość przyjąć do obliczeń?
Odpowiedź: Do obliczeń przyjąć wielkość 79,80 m2 wynikającą z obmiaru (13,30 x 6,00)
Poz. 99 – Z obmiaru wynika, że wartość jest inna niż w przedmiarze. Jaka winna być prawidłowa wartość?
Odpowiedź: Do obliczeń przyjąć wartość: 14,00*22,00*0,30 tj. 92,40 m3
Poz. 131 – Między przedmiarem i opisem wynikają różnice. Jaką wielkość placu przyjąć do obmiaru?
Odpowiedź: Do obmiaru przyjąć wartość z przedmiaru tj. 10 x 20 m = 200m2. Wewnątrz tej wartości zawiera się plac z urządzeniami (huśtawki, karuzela itd.) o powierzchni 10 x 7 m = 70m2.
Dodano 02.06.2011 r.
---------------------------------------------------------------------------
metryczka
Opublikował: Marek Lejk (16 maja 2011, 16:10:32)
Ostatnia zmiana: Marek Lejk (17 czerwca 2011, 15:01:21)
Zmieniono: dodano wynik postępowania przetargowego
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1509