w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Osie na 2019 r.
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie powołania Komisji przetargowej
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Osie na 2019 r.
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na wsparcie wykonywania zadań publicznych z zakresu propagowania i rozwijania kultury fizycznej, sportu i rekreacji w gminie Osie w 2019 roku
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie określenia terminów zebrań wyborczych sołtysów i rad sołeckich w sołectwach gminy Osie
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia otwartego konkursu ofert na wsparcie wykonywania zadań publicznych z zakresu propagowania i rozwijania kultury fizycznej, sportu i rekreacji w gminie Osie w 2019 roku.
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie zmiany składu Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie powołania Komisji przetargowej
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na wsparcie wykonywania zadań publicznych z zakresu rozwoju sportu na terenie gminy Osie w 2019 r.
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Osie na 2019 r.
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia otwartego konkursu ofert na wsparcie wykonywania zadań publicznych z zakresu rozwoju sportu na terenie gminy Osie w 2019 roku
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2019/2020 do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych oraz publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Osie oraz kryteriów branych pod uwagę i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Osie na 2019 r.
![](img/jst_osie/poziom_02.gif)
w sprawie powołania Komisji przetargowej