Komunikat w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Osie
Wójt Gminy Osie
informuje, że wyznaczył koordynatorów
do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Osie w celu
realizacji zadań związanych z zapewnieniem dostępności cyfrowej,
architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej .
Wyznaczono następujące
osoby do pełnienia funkcji:
2) Koordynatora do spraw dostępności architektonicznej - Mateusza Puchowskiego;
3) Koordynatora do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej - Ewę Słomską.
Zadania koordynatorów do
spraw dostępności
Zgodnie z zapisami
ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
wspieranie
osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez
Urząd Gminy Osie;
przygotowanie
i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Osie;
monitorowanie
działalności Urzędu Gminy Osie w zakresie zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności w Urzędzie Gminy Osie:
adres do
korespondencji:
Urząd Gminy Osie, ul. Dworcowa 6, 86-150 Osie
telefon: 52 33 29 540
e-mail: sekretariat@ osie.pl
Wójt
Gminy Osie
/-/
Michał Grabski
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Osie (23 września 2020)
Opublikował: Łukasz Porożyński (23 września 2020, 14:29:04)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 219