zamówienie na:

Roboty budowlane Budowa drogi gminnej we wsi Wałkowiska.

zamawiający: Gmina Osie ul. Dworcowa 6 , 86-150 Osie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ROŚBiGK.271.11.2020.ZP
wartość: Poniżej kwot określonych w przepisach art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 28 grudnia 2020  10:00
wynik postępowania: nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. Kozłowo 8A 86-105 Świecie  




Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pobierz>>>> (182kB) pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty pobierz>>>> (549kB) pdf

Informacja z otwarcia ofert pobierz>>>> (135kB) pdf

Ogłoszenie o zamówieniu pobierz>>>> (278kB) pdf

SIWZ pobierz>>>> (292kB) word

Załącznik nr 1_formularz ofertowy.doc (57kB) word

Załącznik nr 2 oswiadczenie Wykonawcy.docx (20kB) word

Załącznik nr 3 oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia-1.docx (23kB) word

Załącznik nr 4_zobowiązanie.doc (37kB) word

Załącznik nr 5 Przynależność_do_gr._kapitał.doc (34kB) word

Załącznik nr 6 - umowa.doc (202kB) word

Załącznik nr 7 wykaz robót.doc (34kB) word

Załącznik nr 8- klauzula informacyjna RODO.docx (15kB) word

Kosztorys ofertowy pobierz >>>> (63kB) pdf
kosztorys ofertowy TES pobierz >>>> (41kB) pdf
Kosztorys ofertowy wersja edytowalna pobierz >>>> (67kB) excel



DOKUMENTACJA TECHNICZNA

SST.pdf (3559kB) pdf

Opinia geotechniczna.zip (10367kB) zip

Projekt techniczny 01.zip (2251kB) zip

Projekt techniczny 02.zip (6804kB) zip

Projekt stałej organizacji ruchu.zip (1167kB) zip

Uzgodnienia 01.zip (7372kB) zip

Uzgodnienia 02.zip (5154kB) zip

Opinia RDOŚ z dnia 20.07.2020r. pobierz >>>> (6065kB) pdf
Lokalizacja odcinka próbnego pobierz >>>> (264kB) pdf
Decyzja ZRID pobierz >>>> (4344kB) pdf


Pytania i odpowiedzi do przetargu:

W odpowiedzi na pytania z dnia 18.12.2020 r. Zamawiający wyjaśnia:

Pytanie 1. Czy Zamawiający wymaga wykonania odcinka próbnego? Jeżeli tak to prosimy o podanie dokładnej lokalizacji; ilości oraz konstrukcji.
Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, że wymaga wykonania odcinka próbnego. Odcinek próbny zlokalizowany jest w miejscowości Osie – wy. pod Miedzno na dz. ewid. nr 253, 266 i 268. Długość odcinka próbnego wynosi 0,25 km.
Wycenę odcinka próbnego należy przygotować w oparciu o poniższe parametry:
- Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych kat. I-IV z wywozem na odkład (z uwzględnieniem mechanicznego wykonania koryta pod projektowaną nawierzchnię jezdni )  - 4,3 x 250m x 0,25m = 268,75 m3
- Mechaniczne wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża na całej szerokości nawierzchni (jezdnia) – 4,3m x 250m = 1075 m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm - warstwa o grub. po zagęszczeniu 20 cm (jezdnia) – 4,2 m x 250m = 1059 m2
- Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy z kruszywa łamanego; zużycie emulsji 0,5 kg/m² - 1050 m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa wiążąca) AC 16 W (jezdnia) – 4,1m x 250m = 1025 m2
- Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno warstwy wiążącej; zużycie emulsji 0,3 kg/m² - 1025 m2
-  Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) AC 11 S (jezdnia) – 4,0m x250m = 1000 m2
- Pobocze gruntowe  z gruntu z odkładu - warstwa o grub. po zagęszczeniu 15 cm – 2x 0,5m x 250m = 250 m2
Zamawiający informuje, że koszt odcinka próbnego należy wliczyć  w ogólne koszty budowy.
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej schemat graficzny przedstawiających lokalizację odcinka próbnego.

Pytanie 2. Prosimy o informację czy Zamawiający będzie wymagał zapisów zawartych w SST nr D00.00.00, pkt. 1.5.16 Zaplecze Zamawiającego (Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć Zamawiającemu (Inspektorowi Nadzoru) pomieszczenie biurowe, sprzęt i inne urządzenia towarzyszące w bezpośrednim sąsiedztwie z biurem Kierownika Budowy) oraz w pkt. 9.5. Zaplecze Zamawiającego:
Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru pomieszczenia biurowego, sprzętu i innych urządzeń towarzyszących.

Pytanie 3. Czy Zamawiający będzie wymagał stabilizacji punktów granicznych pasa drogowego (SST D.01.01.01)?
Odpowiedź:  Zamawiający będzie wymagał stabilizacji punktów granicznych pasa drogowego zgodnie z SST

Pytanie 4. Dot. poz. 2. Przedmiaru robót. Prosimy o podanie konstrukcji oraz ilości (m2) nawierzchni do odtworzenia.
Odpowiedź: Ilość istniejącej nawierzchni do odtworzenia będzie zależała od ilości uszkodzonej nawierzchni podczas wycinki drzew i krzewów, a konstrukcja powinna być zgodna z konstrukcją istniejącą.

Pytanie 5. Prosimy o dołączenie opinii wydanej przez Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
Odpowiedź: Zamawiający udostępnił opinię z dnia 20.07.2020 r. na stronie internetowej z ogłoszeniem.

Pytanie 6. Prosimy o podanie lokalizacji gdzie należy wywieźć grunt z wykopów (wykonanie koryta).
Odpowiedź: Grunt z wykopów należy wywieźć na odległość do 1 km w miejsca wskazane przez Zamawiającego.

Pytanie 7. Prosimy o podanie czy materiały z rozbiórki staja się własnością Zamawiającego, jeżeli tak to prosimy o podanie lokalizacji wywozu.
Odpowiedź: Materiały pochodzące z rozbiórki, uznane przez Zamawiającego za wartościowe, pozostają jego własnością i należy je wywieźć na plac składowy w Osiu.

Pytanie 8. Prosimy o potwierdzenie, że przy regulacji urządzeń obcych ( poz. 25) należy je tylko wyregulować wysokościowo (nie wymieniać na nowe).
Odpowiedź: Zgodnie z opisem pozycji nr 45 należy wykonać tylko regulację wysokościową studni kanalizacji sanitarnej wraz z użyciem nowych pierścieni regulacyjnych.

Pytanie 9. Prosimy o podanie średnicy rur ochronnych (poz. 46 i 47 przedmiaru robót).
Odpowiedź: Średnice rur ochronnych:
- dot. poz. 46 Dwudzielne rury ochronne fi110 mm
- dot. poz. 47 Średnicę rury osłonowej należy dostosować do średnicy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej

Pytanie 10. Prosimy o dołączenie pozwolenia na wycinkę.
Odpowiedź: Zamawiający posiada ważną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, która jest jednocześnie decyzją na wycinkę.

Pytanie 11. Prosimy o wskazanie ilości szt. drzew do wycinki wraz z podaniem średnicy pni oraz o wskazanie lokalizacji drzew na planie sytuacyjnym.
Odpowiedź: Z uwagi na fakt, że inwestycja realizowana jest zgodnie z wydaną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wycinka drzew (na terenach leśnych) przeprowadzona będzie przez Nadleśnictwo Osie.
Dlatego na planie nie zaznaczono drzew do wycinki, a w kosztorysie dodano pozycję nr 2 z podaniem powierzchni terenu do:
- usunięcia poszycia leśnego i uporządkowania terenu po wycince przez Nadleśnictwo grupy drzew z gruntów leśnych
- wycinki drzew do 20 lat z karczowaniem pni i krzewów przez Wykonawcę.

Pytanie 12. Czy w ramach przedmiotowego zadnia należy wykonać przebudowę istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej (Uzgodnienie ENEA nr OD1/RD6/2020/WK z dnia 29.07.2020r)? Jeżeli tak, prosimy o dołączenie dokumentacji oraz dopisanie brakujących pozycji w przedmiarze robót.
Odpowiedź: W ramach inwestycji należy wykonać roboty zgodnie z Dokumentacją Projektową i kosztorysem ofertowym.

Pytanie 13. Prosimy o dołączenie planu rozbiórek lub o potwierdzenie ilości zawartych w poz. 4-10 przedmiaru robót.
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza ilości zawarte w pozycjach nr 4-10 kosztorysem ofertowym

Pytanie 14. Dot. poz. 44 przedmiaru robót. Prosimy o doprecyzowanie prac wchodzących w skład robót towarzyszących.
Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, że chodzi o wszystkie prace związane z ustawieniem ogrodzenia oraz uporządkowaniem terenu po wykonaniu robót.

=========================


W odpowiedzi na pytania z dnia 18.12.2020 r. Zamawiający wyjaśnia:

Pytanie 1. Prosimy o doprecyzowanie zakresu prac związanych z siecią energetyczną: czy w ramach zadania należy zabezpieczyć istniejące kable rurami ochronnymi czy przełożyć je poza krawędź jezdni?
Odpowiedź: W ramach inwestycji należy wykonać roboty zgodnie z załączoną na stronie internetowej Zamawiającego Dokumentacją Projektową i kosztorysem ofertowym poz. nr 46.

Pytanie 2. Prosimy o informację czy grunt uzyskany z wykopów można wykorzystać w budowę nasypów.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę, pod warunkiem jeśli grunt uzyskany z wykopu będzie spełniać wymagania SST nr D.02.03.01 oraz aktualnych norm i przepisów.

Pytanie 3. Prosimy o dołączenie decyzji ZRID.
Odpowiedź: Zamawiający zamieścił skan decyzji ZRID na stronie internetowej.

Pytanie 4. Prosimy o dołączenie kompletnego uzgodnienia nr OD1/RD6/28/2020/WK z dnia 29.07.2020r. (pkt. I. Według wstępnej oceny kolizja dotyczy, podpunkty 2-6).
Odpowiedź: Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej dwa uzgodnienia z Enea Operator Sp. z o.o., Rejon Dystrybucji Świecie. Innych uzgodnień Zamawiający nie posiada.

Pytanie 5. Dot. odpowiedzi do pytania nr 12 z dnia 21.12.2020r. Prosimy o potwierdzenie, że w ramach zadania nie należy wykonać kolizji elektroenergetycznej opisanej w uzgodnieniu nr OD1/RD6/28/2020/WK z dnia 29.07.2020r (brak dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, niepełne uzgodnienie).
Wg. art. 29,30 i 31 Ustawy Zamówień Publicznych – Zamawiający ma obowiązek  określić przedmiot zamówienia, w sposób  umożliwiający Wykonawcom prawidłową wycenę robót. Załączenie krótkiego opisu technicznego, mapki poglądowej, przedmiaru oraz niektórych SST nie daje Wykonawcom możliwości prawidłowej wyceny. Tej szansy nie daje również wizja lokalna. Dostarczenie takich informacji należy do obowiązków Zamawiającego a nie Wykonawcy gdyż nie jest to przetarg na zasadzie ”Projektuj i buduj”.
W związku z powyższym odwołując się do art. 29,30 i 31 prosimy o załączenie wszystkich dokumentów które w sposób jednoznaczny i wyczerpujący opisują przedmiot zamówienia.
Odpowiedź: Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej wszystkie dokumenty potrzebne do właściwej wyceny i realizacji inwestycji. W ramach inwestycji należy wykonać roboty zgodnie z załączoną na stronie internetowej Zamawiającego Dokumentacją Projektową i wyjaśnieniami do przetargu.

==========================

W odpowiedzi na pytania z dnia 16.12.2020 r. Zamawiający wyjaśnia:
Odpowiedzi na pytania z dnia 16.12.2020 r. pobierz >>>> (1928kB) pdf

==========================


metryczka


Odpowiada za treść: Anna Pawlak
Opublikował: Łukasz Porożyński (9 grudnia 2020, 12:42:47)

Ostatnia zmiana: Łukasz Porożyński (1 lutego 2021, 14:13:24)
Zmieniono: Dodanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 766